עמוד ראשי  |  התחבר או אם אינך עדיין רשום, הרשם בחינם.
  בלוגר  
אודות
היי,
זה הבלוג שלי ומקווה שתהנו.
Thedark#

(thedark.666.9@gmail.com)
חברים
Engelאופיר בלוגRocketsunshineולריהall by myself
Mr.Nobodyשיפוצניקיתמאיה דקלsmooth criminalשארלוטמיכל
טלטלרות.mayyanlevLiliBlacKEyesחמוץ מתוק
YN71Do what I wantJennyטל אורIM ALLucifer
ɛAngelɜNoNameהדסGil (:Suzanmichal dayan
קבלת עדכונים
רוצים לקבל הודעה במייל בכל פעם שהבלוג שלי מתעדכן ?

עדכוני RSS
חיפוש
נושאים
ארכיון

בלי שם

08/11/2016 07:43
The dark
רגשות, החיים שלי, מחשבות, דיכאון
אני אוכל את הלב
ואשים על עצמי מסכה
כדי שלא ישימו לב
שמשהו קרה
אני אחיה בשקר
שיהיה בסדר
ואנסה למכור לעצמי את הבולשיט הזה
למרות שאני לא אקנה את זה בחיים.
תמיד אומרים תחשוב טוב יהיה טוב, זה לא עובד ככה אצלי.
כמה שאני אגיד לעצמי שהכל בסדר ושאני חזקה ובלה בלה בלה, אני אסתכל על עצמי במראה ואבין ששיקרתי לעצמי.
זה לא באמת נכון....יש אנשים שחושבים שזה כן נכון, חברה שלי אמרה לי שאנשים שמתאבדים הם בעצם מוותרים על הניסיון להתגבר, שהם בעצם מוותרים על הטוב..
עניתי לה שהם נשברו, שהיה להם קשה והם לא הצליחו להתמודד עם הבעיות שלהם יותר.
לא פעם ולא פעמיים חשבתי להתאבד (גם עכשיו תאמת) כתבתי כמה מכתבי התאבדות טיפשיים ותכננתי כבר לפעם הבאה מה לעשות.
כן..אולי אני מעדיפה לזרוק הכל ולא לנסות להתמודד.....אבל זה יותר מידי, זה גדול עליי וזה חונק אותי מבפנים.
אני משקרת טוב, לומדים עם הזמן שחיים עם הורים כמו שלי....זה לא כיף לשקר, אני לומדת פסיכולוגיה וכשמשקרים הסופר אגו (חלק באישיות) מבין שזה לא בסדר ואז יש רגשות אשם, ומצפון.
הדחקה זה דרך טובה להפטר מדברים אבל כשנכנסים לדיכאון יש עומס על המוח  ודברים שיש בתת מודע שלנו (לא מודע, מה שהמוח מסתיר מאיתנו, סוג של מידע מאיים) מתחיל לאט לאט לחלחל החוצה במאין פלאשבקים (לפחות אצלי).
זה קורה לי הרבה, בגלל זה יש לי כל כמה זמן נדודי שינה, תאמת, אני כותבת את זה בשעה שלוש בלילה כי אני לא נרדמת כבר שלושה לילות (כולל זה).
פעם הייתה לי פסיכולוגית, אם קראתם כמה פוסטים אחורה אתם יודעים למה, בהתחלה אמרתי שזה חרא אבל נשארתי כדי להפסיד שיעור מהבית ספר.
לא ציפיתי שזה יעבוד ו...זה סוג של עבד, לזמן מסוים אבל עבד.
הפסקתי להאמין שאני אשמה במה שקרה, והתקדמתי מאז (לא הרבה אבל עדיין), אני שוב מדברת דברים לא קשורים.....חח זה מה שקורה שיש הרבה מחשבות.
אין לזה פואנטה אתם יכולים להפסיק לקרוא תאמת כי זה לא מתקדם לכלום.
היום, זאת אומרת יום שני כתבתי לזאת שקראתי לה פרחה אם קראתם את זה בקיצור אני לא כל כך מכירה אותה ושפטתי אותה על פי רגש שנאה כלפי משהו שהיא עשתה שעצבן אותי (מקווה שאתם עדיין איתי) אז כתבתי לה מכתב קצר (אני מקווה שהיא הבינה את הכתב שלי) שאני יודעת שהיא והאקס שלי אמורים להפגש...ושהוא רוצה להיות איתה ביחד והעברתי לה סוג של טיפים כדי שלא יקרה לה מה שבעצם נדפק אצלי.
בהתחלה חשבתי שעשיתי טעות כי האקס שלי אמר לי שהוא לא תכנן להפגש איתה ודי רציתי למות באותו רגע, לא ידעתי איפה לקבור את עצמי.
אני ילדת נזק, תמיד דברים יוצאים לי עקום ולא כמו שרציתי אז חשבתי שהרסתי, רציתי לפתוח איתה דף חדש למרות שלא נראה לי שיצא מזה משהו חח, אבל לא משנה כל דבר לטובה.
זה סוג של משפט מנחם כזה, לרוב זה מנחם אותי.....אבל לא הפעם.
שוב לא הספקתי שוב וויתרו עליי (סוג של) ושוב חושבים שאני דפוקה כי לא מתפתח ממני כלום.....איך אומרים..שגרה.
תמיד שקורה משהו טוב ושיש איזו דלת שכמעט נפתחת.....שוב משהו מתפקשש והיא ננעלת חזרה, עם מנעול חזק יותר כדי שאי אפשר יהיה לפתוח אותה.
הבנתי שיש שלושה או ארבעה בלבד שאני באמת יכולה לספר להם הכל בלי שהם יצאו חרא, בלי שהם יהיו נגדי וישפטו אותי. בטוח יש עוד אבל עד שאני אמצא עוד מישהו....אלוהים גדול חח
רציתי להגיד משהו לסיום אבל שכחתי חח תכף אני אזכר אמ...טוב..לא הולך לי כל כך אז לא משנה.
אני אסיים במשפט אחר ולא קשור כמו תמיד חח
אם עושים משהו לא בלב שלם, עדיף לא לעשות אותו בכלל.
ARIXXXתיאורות.
מה זה משנה???
08/11/2016 12:41
יפה הכתיבה אבל במקום חושך תתמקד באור...
לא פלא שאתה בדיכאון בכלל כל הפוסטים שלך כאלה. לא בא לך לעזור לעצמך??? בעיה שלך
אוריין
08/11/2016 12:46
צודק לגמרי תעצב את הבלוג אחרת תתיחס לחיים אחרת ולא תכתוב אחרי זה שאתה בדיכאון. כולם עוברים רגעים בחיים אבל מתמודדים ולא בוחרים בחושך ואתה בחרת בחושך. בעיה שלך.אז אולי אל תשתף?!
אני לא אהבתי את המסכנות שלך ואתה בוחר בזה כי אפשר לבחור באור.רבאק למסכנות כדי למשוך תגובות.
אתה ממש מעצבן
08/11/2016 12:51
כותרת זו התגובה מסכים עם כולם פה
לינור
08/11/2016 12:59
לא מזדהה. סורי אבל לא מזדהה עם אנשים שבכח מוצאים את החושך שבם ולא את האור
shirlove
08/11/2016 13:47
אם בא לך שירחמו עליך אז אין בעיה.
תיאו
08/11/2016 13:52
וואו! מה זה מכתבי הנאצה האלה?? אף אחד לא הכריח אתכם לקרוא, היא בסך הכל כתבה מה שהיא מרגישה בבלוג שלה ואין לזה קשר אליכם-עזבו, אין לי כוח לפתוח את זה.
ובאשר אלייך, "תחשוב טוב יהיה טוב" זה כבר השלב הבא. לדעתי, רק אחרי שהבראת אתה יכול להשתמש בזה, כי גם לי זה לא עבד כשהייתי בתקופה הזאת.
אבל את כן חזקה. כי אדם חזק זה לא אדם שהגיע רחוק, אדם חזק זה אדם שנפל, התדרדר והתרסק ובכל זאת הוא קם אחר כך על הרגליים ליום חדש. וזה מה שאת עושה, את קמה ואת ממשיכה לשרוד. אז את כן אדם חזק
ובאשר למחשבות, כתבתי ציטוט פעם מהספר של ג'ון גרין בפוסטים שלי, אם תרצי אעתיק לך אותו לכאן, הוא אומר שאנחנו משתמשים במחשבות שלנו על העתיד כדי לברוח מההווה, לשרוד אותו ולדעתי זה נכון.
אני חושבת שיש לי הרבה מה לומר על הפוסט הזה והתגובה תהיה ארוכה מדי אז אם את רוצה, אני במייל (ttio.stz@gmail.com)
shirlove
08/11/2016 14:21
לא! שיתגבר על הקשיים שלו!! בן אדם חלש הוא בן אדם שמתמסכן!!'אוי קשה לי, רע לי' ולהתמסכן לא נקרא ממש לשרוד. ואם תמשיך כך תישאר כל החיים שלך ככה כי אתה הופך את הרגע לרע ומחכה לנס.
shirlove
08/11/2016 14:21
לא! שיתגבר על הקשיים שלו!! בן אדם חלש הוא בן אדם שמתמסכן!!'אוי קשה לי, רע לי' ולהתמסכן לא נקרא ממש לשרוד. ואם תמשיך כך תישאר כל החיים שלך ככה כי אתה הופך את הרגע לרע ומחכה לנס.
shirlove
08/11/2016 14:22
כנראה זה אתר של ילדים דיכאוניים
ליז
08/11/2016 22:16
את לא תביני אותה עד שתגיעי למצב דומה לשלה. מהמילים שלך אני רואה שאת לא בן אדם בעל אמפתיה רבה כי את גם לא מנסה להבין אותה.
את לא יכולה להגיד לבן אדם שיתגבר על הקשיים שלו ובזה "עשית את עבודתך כבן אדם". את יודעת מה זה דיכאון? את יודעת מה זה כאב נפשי? לא. את יודעת למה לא? כי מי שעובר דברים דומים, לא יגיד את הדברים שאת אמרת.
בגלל אמירות כמו שלך ילדים מפחדים לגשת להורים שלהם כי הם מזלזלים בזה שרע להם, אנשים מפחדים לספר שרע להם "כי תעשה מה שגורם לך לחייך, תתגבר על הקשיים אתה מסוגל" את לא מבינה שזה לא הכל קשור לחוזק נפשי? יש דברים שהנפש היא הבעיה, שהטיפול בה הוא לא רק מילים חסרות משמעות שנזרקות באוויר כמו מה שאמרת, זה בלוג לפרוק בו, מה את רוצה? שהיא תחתוך כמו אנשים שחושבים שזו דרך לפרוק? אם אין לך משהו טוב או חיובי או הזדהות להגיד לה שהיא פאקינג שופכת את הלב שלה מול זרים והיא את באה ושמה לה חרא בפנים, עשי טובה, בחיים אל תייעצי לאנשים דיכאוניים (לא בהכרח שכותבת הפוסט היא דיכאונית אבל אני אומרת שבאופן כללי אמירות כמו שלך יכולות להוביל אנשים דיכאוניים למצב קשה יותר)
The dark
08/11/2016 15:10
מה שאני כותבת פה זה במטרה לפרוק מה שעובר עליי, אני לא באה מהמקום המסכן. הכי לא.
יש לי חברות במפתיע תאמת, הן מנסות להבין מה עובר עליי ואני תמיד בורחת מלספר להן.
אם הייתם פוגשים אותי במציאות הייתם רואים שלמה שאני כותבת פה ולי במציאות אין בכלל קשר, זאת המסכה שאני מדברת עליה.
אני שמה מסכה כדי שיחשבו שהכל בסדר, לא בשביל צומי, כי אני לא מסוגלת לדבר על זה במציאות. זה יותר מידי..
לאט לאט אני מספרת פה בסיפורים אחרים בערך, אל תנסו לשנות אותי. הרבה ניסו לפניכם ולא הצליחו.
אני אשתנה בעצמי ביום שאני ארגיש שהחיים שלי מתחילים להתייצב.
אם אתם לא מכירים את המצב ויכולים להבין אותו..אין לכם מה להגיב בכלל (אל תעלבו).
הנקודת מבט שלי ושלכם היא שונה.
shirlove
09/11/2016 10:31
תשני אם לא באסה. לכי לטיפול פסיכולוגי אם לא כדורים.. זהעדיף מלדכא עוד אנשים.. אולי גם את משקרת בשביל תגובות..
אם את לא רוצה שיעזרו לך בבלוג. אז אל תכתבי!! תתמודדי לבד כבר תתעורר על החיים שלך.
The dark
09/11/2016 10:33
לא נראה לי שהצלקות שלי מהחתכים הם שקר..לא אני לא יכולה לבקש טיפול פסיכולוגי מההורים שלי כי היחסים בנינו לא משהו.
אם זה מדכא אותך אז סליחה אבל לא ביקשתי שתקראי וזה לא אמור כל כך להשפיע עלייך, תלוי באיזה אופן את לוקחת את זה.
shirlove
09/11/2016 12:05
לא מדכא.. אבל די!! תדאגי לעצמך ותבקשי עזרה... אבל מקצועית ואם את בוגרת אז תבקשי מהרופא אחרי שתספרי לו למיקטל/ למוגין
shirlove
09/11/2016 12:06
אני די מבינה ברפואה זה נוגד דיכאון או פבוקסיל או ציפרלקס גם או תרופה פחות נפוצה דפלפט כרונו . אבל בדרך כלל נותנים אותם מעל גיל 18 חוץ מהפבוקסיל שפחות מתמכרים אליו ציפרלקס די גרוע.
shirlove
09/11/2016 12:09
אבל שוב, לכל תרופה יש תופעות לוואי למשל לפבוקסיל יש תופעת לוואי של עייפות ובציפרלקס יש של הקאה יותר..עדיף בהחלט טיפול פסיכולוגי.
The dark
09/11/2016 12:11
זה הפתרון שלך? כדורים?
עצוב קצת
shirlove
09/11/2016 12:19
זה הפיתרון האחרון אבל אתה לא רוצה לעזור לעצמך בדרך קונבציונאלית.לא רוצה פסיכולוג- כדורים בלוג לא יעזור לך
The dark
09/11/2016 12:33
אני בת ותתפלאי זה עוזר לי קצת איכשהו.
אני לא בעד כדורים (סמים) כי זה לא פיתרון, זה לא עוזר בכלום.
זה סוג של לשים את זה בצד ולחיות על כדורים, אם לא תיקחי את הכדורים שוב תרצי להתאבד אז מגיעים לאותו מקום ומה עשית בזה?
shirlove
09/11/2016 12:57
לא בד"כ בפבוקסיל אין דיכאון והוא לא נחשב סמים הוא נחשב לתרופה מרגיעה ונוגדת דיכאון.
The dark
09/11/2016 12:38
שאת אומרת למישהו לקחת כדורים אני לוקחת את זה בתור אין לי כוח אלייך לא אכפת לי מה יקרה לך וקחי משהו שיעזור לך לבנתיים. הנה הפיתרון הכי מהיר שתשתקי כבר.
shirlove
09/11/2016 12:57
אני רק עוזרת לא בא לך תשתקי ובמה עוזר לך? שאת מדכא עוד אנשים שאת מקבלת תגובות מהשקרים שלך? אם יש לך צרות תתמודדי לבד You know..את לא חייבת לשתף את כולם בבדיות שלך.
The dark
09/11/2016 13:04
מעניין כי בדרך כלל אומרים ההפך, אל תשמור בבטן וכל החרא הזה..ניסיתי להקשיב לחברות כנראה שגם זה לא הפתרון.
ועל איזה שקרים את מדברת?
shirlove
09/11/2016 13:04
גם השקר שלך מה זה זול. לא טוב לך? תקחי כדור
The dark
09/11/2016 13:19
אני לא מאמינה בכדורים פסיכיאטרים.
וכן לא טוב לי זה לא שקר אם היית רואה אותי במציאות היית שמה לב.
shirlove
09/11/2016 14:48
אז למה יש בילבול בין זכר ונקבה וזה לא נחשב כדור פסיכאטרי בהגדרתו וזה עזר למלא...
תיאו
09/11/2016 13:23
מה לעזאזל עובר על כולם פה??
היא לא הכריחה אתכם לקרוא, היא לא הכריחה אתכם להגיב, אתם לא יכולים לבוא למקום הפרטי שלה ולשפוט אותה מבלי להכיר אותה!
אתם לא מכירים אותה, אתם לא מכירים את החיים שלה, הסיפור שלה או בעיקרון שום דבר! אין לכם זכות להגיע לכאן ולזלזל בה או להאשים אותה או לכתוב תגובות כאלה גאד! עד כמה העולם הזה יכול להתדרדר??!
shirlove
09/11/2016 14:49
אני רק מייעצת לה.. היא אבל לא תעזור לעצמה למה? ככל שאתה יותר מתמסכן אתה מקבל יותר תגובות.. אז למה לא? ואם זה עוזר לך אז למה לא יומן אישי למה כולם חשופים לזה? כדי לקבל לייקים וצפיות??
The dark
09/11/2016 15:25
כדי לקבל חוות דעת*
ולפרוק*
זה שאת כותבת משהו ושומרת אותו לעצמך זה לא משחרר אותו ממך, סתם כתבת אותו ולא שחררת אותו, בעצם לא עשית כלום.
לכן אנשים כותבים פה ובעוד מקומות.
shirlove
09/11/2016 15:39
בטח בטח ברור כי התהילה זוהרת.תשאל את כל הפסיכולוגים והם יגידו לך שאתה טועה
The dark
09/11/2016 16:12
סתם לידע כללי אני לומדת פסיכולוגיה ו...זה כן עוזר.
עד שלא תנסי לא תדעי.
shirlove
10/11/2016 08:04
לא נראה לי שמתאים לך. את רק מדכאה גם לפי דעתי יש לך המון רגשי נחיתות לפי פוסטים קודמים. אבל זה הרי סוחט דמעות אז למה לא?
IM AL
12/11/2016 17:27
היי, אני מבוגר ומשוחח שנים ברשתות, זה פשוט עושה לי טוב השיחות פה לפרוק מחשבות, לפרוק דברים שלא מעיזים לשתף אנשים בחיים האמיתיים.
וכן צריך להיזהר מאנשים אלימים שמנסים לפגוע בשם חופש הדיבור ברשת.
תמשיכי לפרוק וכן מבין שזה עושה לך טוב, וכן תתעלמי מאנשים פוגעניים.
תיאו
09/11/2016 16:19
זה לא קשור לתהילה, זה קשור ליחס, לתמיכה נפשית, לשותפות גורל (אם כבר פסיכולוגיה), לאכפתיות, עצות, פריקה. כל אלה.
את לא רק מייעצת, את תוקפת ונושכת בלי בכלל להבין על מה את מדברת. את מזלזלת ושופטת, קראי את התגובות שלך.
יותם
09/11/2016 22:26
לכל הטמבלים שחושבים שהם מבינים פה משהו אתם פשוט גועל נפש ומייצגים את החוסר סבלנות של העם שלנו כלפי אחרים.
יש פה בחורה בדיכאון בגלל כל מיני דברים בחיים שלה והכתיבה בבלוג עוזרת לה.
למה אתם צריכים להיות חארות ולצאת עליה פה בלי שום שיקול של המילים שלכם.
אני מכיר את הבחורה הזאת והיא חזקה ואני יודע את זה אבל בחורה אחרת יכולה להתאבד בגלל מה שאתם רושמים לה אז תתחילו לשקול מילים.
ולמי שרשמה לה שהיא תריכה להפסיק לדכא אחרים.. אף אחד לא הכריח אותך להכנס ולקרוא את זה!!! אז אם זה עושה לך רע פשוט צאי מזה...

גועל נפש אנשים איבדו את האנושיות שלהם.
shirlove
10/11/2016 08:01
אין בעיה אבל רואים שזה שקר גדול עובדה שהיא כותבת בלשון זכר ואומרת שהיא נקבה. או שהיא משקרת או שהיא לא יודעת מה היא כותבת.
shirlove
10/11/2016 08:03
אבל מה שאני יודעת שהשקרים שלך לא אמינים בעליל. אז די את יודעת שאת שקרנית גם יש פה הרבה דברים מועתקים מאחרים.
יותם
10/11/2016 08:37
אני האקס שלה. אני חלק מהסיפור שהיא כתבה ואני יודע שהיא לא משקרת.
מאיה
10/11/2016 09:10
גם לדעתי היא משקרת.
ושתפרוק איתך לא איתנו.
The dark
10/11/2016 09:52
יש פה הרבה דברים שמועתקים מאחרים? תגידי הכל בסדר איתך? לא נראה ככה.
מה בדיוק העתקתי? את הסיפור שלי? את מה שאני עוברת בבית? אולי את הבעיות שלי מי יודע?
לא רוצה אל תאמיני, אגב אני פורקת גם איתו קצת וזה עדיין לא מרגיש לי מספיק רע לך?
מאיה
10/11/2016 10:17
בטח שכן תבדקי. אם את לא מסתדרת יש פסיכולוג.
יותם
10/11/2016 10:32
מאיה דמייני סיטואציה שבה הדבר היחיד שעוזר לך בחרא חיים שלך זה לכתוב פה.
ואת דקה מלשים סוף לחיים שלך אבל זה עוזר לך לכתוב פה אז את כותבת פה ואז באים אנשים טכותבים לך "לדעתי היא משקרת" "שקרים לא אמינים בעליל" "תפסיקי לדכא אותנו"
אני בטוח שהיית בוכה את החיים שלך!

את בן אדם שצריך ללמוד לכבד את האחרים ואני עצוב בשבילך שכרגע אפילו כבוד לעצמך אין לך.
אף אחד לא מכריח אותך לקרוא ולהגיב ואם לא טוב לך הפוסט אז יאללה ביייייי.
מאיה
10/11/2016 12:14
לא הכל אני כתבתי עובדה שעוד הסכימו איתי
The dark
10/11/2016 13:23
זה שעוד הסכימו איתך לא בהכרח אומר שאת או הם צודקים.
טלטל
10/11/2016 13:52
צודקת
תיאו
10/11/2016 13:35
תתעלמי מהם, בבקשה.
זה כבר עבר כל גבול, אנשים פה מפגרים רצח ומחליטים לנחש דברים ולשפוט סתם.
בבקשה בבקשה בבקשה אל תתייחסי אליהם אני המומה מהשטויות שמצליחים לפלוט פה בתגובות, היצירתיות פה בשיאה
טלטל
10/11/2016 13:52
צודקת, מאד עצוב שאנשים פאקינג פורקים ומתייחסים ככה.אבל תלמדי לקבל ביקורת ואת השונה.
תיאו
10/11/2016 14:25
ביקורת?
ניסיתי בהתחלה, אבל זה נהיה מגעיל ומכוער כשאנשים איבדו את ההגיון כאן והחליטו לשפוט בלי לחשוב. ביקורת-בסדר. האשמות ושטויות בלי סיבה-הרבה מעבר ללא בסדר
טלטל
10/11/2016 20:03
נכון צודקת. אבל צריך לקבל.
ליז
10/11/2016 21:12
גברת
shirlove, אין לך שום זכות להמליץ לה על טיפול בכדורים. רק פסיכאטר רשאי לעשות את זה אז תפסיקי בבקשה :)
אין לך שום מחשבה הומנית כלפיה ואת ההמלצות לתרופות תשמרי רחוק ממנה - אם זה עושה לה טוב לפרוק את מה שעובר עליה בבלוג, מי את שתעבירי על זה ביקורת? לא טוב לך לקרוא את זה תצאי מהעמוד שלה, בשביל מה לבאס בן אדם? ומאיפה לך אם לא גרמת לה לבכות?
עשי לי טוב את הרוע שלך תשמרי רחוק מאנשים כאלה כי את בטוח לא עושה להם יותר טוב, תודה וש ל ו ם
טלטל
11/11/2016 14:53
צודקת.
כתיבת תגובה:
שמכם:

אימייל:

קישור:

תגובה:


הקלד את המספר המופיע בתמונה: